Page 113 - OMÜ Bülten 87
P. 113

nenmemişi deniyorum. Konunun dilini daha iyi ifade  li olan tek şey; kendilerine inanmaları ve daha ileri
               edeceğine  inandığım  malzemeleri  tercih  ediyorum.  gidebileceklerini düşünmeleridir. Biz Eğitim Fakülte-
               Bunlar bazen tek başına mermerde olabiliyor, bazen  sinde eğitim veriyoruz. Eğitim Fakültesinde genelde
               de o dili ahşap veya metalde bulabiliyorum. Kendi  şu  düşünce  vardır:  Burada  öğrenimini  tamamlayan
               bulduğum atıklardan şekillenen bir döküm tekniğim  her öğrenci öncelikli olarak öğretmen olarak mezun
               var. Türkiye’de koleksiyon yapan kişilerde ve fark-  oluyor. Onların her biri; eğitim aldıkları resim, heykel,
               lı merkezlerde heykellerim var. Bunun yanında anıt  grafik, seramik ya da özgün baskı disiplinlerinde yani
               heykellerim bulunuyor. Yanı sıra, uluslararası alan-  hangisi olursa olsun birer sanatçı adayıdır. Eğer bu
               da da heykellere sahibim. Bugüne kadar 100’e yakın  noktada önlerindeki 4 yıllık süreyi çok iyi değerlendi-
               eser verdim. Her sanatçının derdi üretmektir. Ben de  rirlerse çok iyi bir sanatçı adayı olacaklarını düşünü-
               sayı gözetmeksizin üretmeye devam ediyorum.” diye  yorum. Ben de yettiğim kadar hepsine destek olma-
               konuştu.                                     ya çalışıyorum.”
               “Samsun ve Karadeniz Bölgesi’nde çok yetenekli   “Heykel konusunda geleceğe dair düşüncelerimi
               öğrenciler var”                              Ramazan Hocamız bana kazandırdı”
               Öğrencilere  seslenen üretken akademisyen  Tilki,  Resim-İş Öğretmenliği 2. sınıf öğrencisi Ebru Uyar ise,
               onlarla ilgili şöyle konuştu: “Teknik ve konu olarak  “Bu bölüme resim çizmek için gelmiştim ama Rama-
               yahut malzeme açısından denediğim ne varsa öğ-  zan Hoca ile tanıştığımda heykeli de bir o kadar çok
               renci arkadaşlarıma bunları öğretmek için elimden  sevdim. Gelecekte heykel ile ilgili bir şeyler yapabilir
               geleni yapıyorum. Gerçekten de Samsun ve Karade-  miyim düşüncesini Ramazan Hocamız bana kazan-
               niz Bölgesi’nde çok yetenekli öğrenciler var. Önem-  dırdı.” sözlerine yer verdi.






               Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü

               Öğrencilerinden Materyal Sergisi



               Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Öğretmenliği Bölü-  miş oldukları materyallere büyük ilgi gösterdi. Sergi
               mü son sınıf öğrencileri tarafından “Özel Eğitimde  açılışına; Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcıları Prof.
               Özel Materyaller” sergisi gerçekleştirildi. Eğitim Fa-  Dr. Süleyman Yaman, Doç. Dr. Şener Şentürk, Ata-
               kültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Meryem Vural Batık  kum Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Nuray
               danışmanlığında düzenlenen sergiye katılan ilkokul  Kahraman, Altınkum Özel Eğitim ve Uygulama Oku-
               öğrencileri, özel gereksinimli öğrenciler ve öğret-  lu Müdürü Veysel Uğur, özel eğitim bölümü öğretim
               menleri, özel eğitim öğretmen adaylarının geliştir-  elemanları ve öğrencileri katıldı.




























                                                                                                            OMÜBÜLTEN   Ocak-Nisan 2022  Sayı 87



                                                                                                           111
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118