Ondokuz Mayıs Üniversitesi Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu, üniversite-sektör iş birliği kapsamında etkinliklerine devam ediyor. Bu kapsamda İstanbul merkez ve Samsun Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Yöneticileri ve İnsan Kaynakları Uzmanlarını ağırladı.
Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Samsun Çağrı Yönetimi Müdürü Mehmet Yeni, Kitle İletişim Yöneticisi Emel Güven Kuzgun, İşe Alım Uzmanı Burcu Kaya, Direktör Yasemin Koç’un katılımıyla düzenlenen etkinlikte; gençlerin kariyer planlaması, çağrı merkezinde çalışmak için atılması gereken ilk adımlar, temel eğitimler, işe alım sürecinin nasıl yürüdüğü, yeni elemanların uyum eğitimleri, motivasyon programları ve kariyer basamakları hakkında geniş bilgiler sunuldu. İletişimin önemi üzerinde duran konuk profesyoneller, kurumun verdiği iletişim eğitiminden de örnekler sundu. Konuklar ayrıca, ürün ve sistem hakkında bilgi verip satış tekniklerinin detaylarını anlatarak "buddy sistemi" hakkında öğrencileri aydınlattılar. Uzmanlar, öğrencilerin peş peşe gelen sorularını açık yüreklilikle cevapladı ve etkinliğin sonunda kariyer fırsatı için karekod vererek Yapı Kredi Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi'ne iş başvurularını aldı.
Toplantıya; Çağrı Merkezi Hizmetleri, Bankacılık ve Sigortacılık, Muhasebe ve Vergi Uygulamaları, Bilgi Güvenliği, Bilgisayar Programcılığı ve Sosyal Güvenlik Bölümü öğrencileri geniş bir katılım gösterdi. Seminerde, Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Turgay Yavuzarslan, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Başkan Vekili Öğr. Gör. Serkan Varan başta olmak üzere akademik kadro da sunumu takip etti.
Okul yöneticileri, içinde bulunduğumuz dönemde çağrı merkezleri ziyaretleri, hacker camp, kariyer söyleşileri, sigortacılık ekran eğitimi, mesleki eğitime yönelik okul ziyaretleri ile tanıtım toplantıları, kültürel ve sanatsal etkinlikler düzenlediklerini ifade ederek Çarşamba Ticaret Borsası Meslek Yüksekokulunun artan bir ivmeyle faaliyetlerine devam edeceğini söyledi.