• Anasayfa
  • Hızlı Erişim
  • Kalite
    • Kalite Koordinatörlüğü Web Sayfası
    • Kalite Politikamız
    • ÜNİKYS - Üniversite Kalite Yönetim Sistemi
    • Mevzuat
    • Kalite Komisyonu
    • Kurum İç Değerlendirme Raporları
  • Kütüphane
  • Aday Öğrenci
  • E-posta
  • Bize Ulaşın
    • Şikayet, Öneri, Memnuniyet, İstek Formu
    • İletişim Bilgileri
    • Bize nasıl ulaşacağınızı biliyor musunuz?
    • Geri Bildirim Durumunu Sorgula
    • Bilgi Edinme Birimi
  • Ara
  • EN
E-Posta Giriş Türünüzü Seçiniz
Personel Mail Girişi Personel Girişi

@omu.edu.tr

Şifremi Unuttum | Hesap Oluştur
Öğrenci Mail Girişi Öğrenci Girişi

@stu.omu.edu.tr

Şifremi Unuttum | Hesap Oluştur
E-posta ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız

Hızlı Erişim

UBYS

Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi

UNİKYS

UNİKYS

Üniversite Kalite Yönetim Sistemi

UZEM

UZEM

OMÜ Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

UZEM Sınav Sistemi

UZEM tarafından düzenlenen sınavlara giriş portalı

BAPKOB

Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi

BABSİS

BAPSİS

Proje Süreçleri Yönetim Sistemi

DAPSİS

DAPSİS

Dış Kaynaklı Proje Süreçleri Yönetim Sistemi

AVESİS

AVESİS

Akademik Veri Yönetim Sistemi

Eğitim Kataloğu

Üniversitemizde bulunan programlarla ilgili detaylı bilgiler yer almaktadır.

PUSULA

Lisansüstü öğrencileri için tasarlanmış bir akademik destek sistemidir.

Mezun Bilgi Sistemi

Mezunlar ile üniversite arasındaki bağı güçlendiren iletişim platformudur.

OMÜ ÖSYM

OMÜ ÖSYM

ÖSYM Samsun Sınav Koordinatörlüğü

Proje Çağrıları

Üniversitemizin yayınlamış olduğu proje çağrıları yer almaktadır.

İhale Duyuruları

Üniversitemizin ilana çıkmış olduğu ihale duyuruları yer almaktadır.

Doğrudan Teminler

Üniversitemizin ilana çıkmış olduğu doğrudan teminler yer almaktadır.

OMÜ Telefon Rehberi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Telefon Rehberi

Günün Yemeği

Merkez Yemekhane Yemek Listesi

Kütüphane

Kütüphane Hizmetleri

Etkinlik Talebi

Etkinlik taleplerinizi iletmek için belge türlerinden "34-Etkinlik Formu"nu seçmeniz gerekmektedir.

Yazılım Deposu

OMÜ bünyesinde bulunan yazılımlar yer almaktadır.

Bilişim Teknik Destek

Bilişim ile ilgili taleplerinizi, destek talebi oluşturarak iletebilirsiniz.

OMÜ Harita

OMÜ yerleşkelerinde bulunan önemli yerlerin lokasyonlarına ulaşabilirsiniz.

Günün Yemeği

Diğer Günler

Günün Yemeği
Tarih09.05.2025
ÇorbaMercimek çorba
YemekEli kuru fasulye
Yemek 2Şehriyeli pirinç pilavı
Yemek 3Turşu
Karta para yükle

ARAMA İÇİN ENTER YAPINIZ

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ondokuz Mayıs Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    • Hakkımızda
      • Tarihçe
      • Misyon ve Vizyon
      • Uluslararasılaşma
      • İletişim
      • Acil Durum Telefonları
      • Fahri Doktora
      • Rektörlerimiz
    • Yönetim
      • Rektör
      • Rektör Yardımcıları
      • Rektör Danışmanları
      • Organizasyon Şeması
      • Senato
      • Yönetim Kurulu
    • Stratejik Yönetim
      • Stratejik Plan
      • İdare Faaliyet Raporu
      • İdare Performans Programı
      • İç Değerlendirme Raporları
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Mevzuat Sistemi
    • Kurul ve Komisyonlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Afiş ve İlan Şablonları
      • Sosyal Medya
      • Kurumsal İletişim Birimi
      • Tanıtım Filmleri
      • Tanıtım Materyalleri
      • Kılavuzlar
    • İş Takvimi
    • E-Üniversite
      • UBYS
      • Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi
      • Araştırmacı Bilgi Sistemi
      • Anket
      • Eduroam
      • E-Yayınlar
      • Kampüs Dışı Erişim
      • Bilgi Edinme Birimi
      • Portal
      • E-Kütüphane
    • Hastaneler
    • Sayılarla OMÜ
    • OMÜ'de Yaşam
      • Barınma
      • Ulaşım
      • Beslenme
      • Spor
      • Sosyal Yaşam
    • Yerleşkeler
      • Kurupelit Yerleşkesi
      • Güzel Sanatlar Yerleşkesi
      • Mustafa Kemal Güneşdoğdu Yerleşkesi
      • Bafra Yerleşkesi
    • Yeşil Üniversite
  • ÖĞRENCİ
    • Öğrenci İşleri
    • Akademik Takvim
    • Öğrenci Değişim Programı
    • Öğrenci Toplulukları
    • Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS)
    • Uzaktan Eğitim (UZEM)
    • Burs ve Yardımlar
    • Uluslararası Öğrenci
    • Mezunlar Koordinatörlüğü
    • Öğrenci Kalite Komisyonu
    • Öğrenci Konseyi
  • AKADEMİK
    • Fakülteler
    • Yüksekokul ve Konservatuvar
    • Enstitüler
    • Meslek Yüksekokulları
    • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
    • Koordinatörlükler
  • İDARİ
    • Genel Sekreterlik
    • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Hukuk Müşavirliği
    • Personel Daire Başkanlığı
    • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
    • İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
    • Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
    • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
    • Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
    • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
    • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
    • Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • ARAŞTIRMA
    • Akademik Veri Yönetim Sistemi (AVESİS)
    • Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü (ARGE)
    • Araştırma Politikamız
    • Araştırma Merkezleri
    • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi (BAPKOB)
    • Karadeniz İleri Teknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (KİTAM)
    • Kök Hücre Uygulama ve Araştırma Merkezi (KÖKMER)
    • OMÜ Teknoloji Transfer Ofisi (OMÜTTO)
    • Teknopark
  • YAYINLAR
    • OMÜ Bülten
    • OMÜ Kitap
    • OMÜ Yayınları
    • Basında BİZ
    • ACİL Çağrı Merkezi 112
    • ÖĞRENCİ Danışma Hattı
      +90 362 312 19 40
    • OMÜ Faceboook Sayfası
    • OMÜ Twitter Sayfası
    • OMÜ Instagram Sayfası
    • OMÜ LinkedIN Sayfası
    • OMÜ Youtube Sayfası

    +90 362 312 19 19 kurumsaliletisim@omu.edu.tr OMÜ Kurupelit Kampüsü Rektörlük Binası
    ÜNİVERSİTEMİZ
    • Aç Hakkımızda
      • Tarihçe
      • Misyon ve Vizyon
      • Uluslararasılaşma
      • Fahri Doktora
      • Rektörlerimiz
      • İletişim
      • Acil Durum Telefonları
    • Aç Yönetim
      • Rektör
      • Rektör Yardımcıları
      • Rektör Danışmanları
      • Organizasyon Şeması
      • Senato
      • Yönetim Kurulu
    • Aç Stratejik Yönetim
      • Stratejik Plan
      • İdare Faaliyet Raporu
      • İdare Performans Programı
      • İç Değerlendirme Raporları
    • Aç Kamu Hizmet Standartları
    • Aç Kamu Mevzuat Sistemi
    • Aç Kurul ve Komisyonlar
    • Aç Kurumsal Kimlik
      • Afiş ve İlan Şablonları
      • Sosyal Medya
      • Kurumsal İletişim Birimi
      • Tanıtım Filmleri
      • Tanıtım Materyalleri
      • Kılavuzlar
    • Aç İş Takvimi
    • Aç E-Üniversite
      • UBYS
      • Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi
      • Anket
      • Araştırmacı Bilgi Sistemi
      • Eduroam
      • Kampüs Dışı Erişim
      • E-Yayınlar
      • Bilgi Edinme Birimi
      • Portal
      • E-Kütüphane
    • Aç Hastaneler
    • Aç Sayılarla OMÜ
    • Aç OMÜ'de Yaşam
      • Barınma
      • Ulaşım
      • Beslenme
      • Spor
      • Sosyal Yaşam
    • Aç Yerleşkeler
      • Kurupelit Yerleşkesi
      • Güzel Sanatlar Yerleşkesi
      • Mustafa Kemal Güneşdoğdu Yerleşkesi
      • Bafra Yerleşkesi
    • Aç Yeşil Üniversite

    E-Üniversite

    AVESİS (Akademik Veri Yönetim Sistemi)

    AVESİS, Akademik Veri Yönetim Sisteminin kısaltmasıdır. AVESİS, akademik envanterin oluşturulması, araştırmacılar için kişisel web sayfaları sunulması, anlık veya dönemsel faaliyet raporları ve istatistiksel bilgilerin üretilmesi gibi muhtelif amaçlara yönelik sahip olduğu fonksiyonel modüller sayesinde kurumların etkili ve stratejik yönetim sergileyebilmelerine olanak sağlayan otomasyon yazılımıdır. AVESİS, üniversitelerin akademik performanslarını ölçmek, değerlendirmek ve geliştirmek için kullanılan bir sistemdir.

    OMÜ Akademik Veri Yönetim Sistemine ulaşmak https://avesis.omu.edu.tr

     

    DAPSİS (Dış Kaynaklı Proje Süreç Sistemi)

    DAPSİS, Dış Kaynaklı Proje Süreç Sisteminin kısaltmasıdır. DAPSİS, üniversitelerin haricindeki ulusal veya uluslararası kurum ya da kuruluşlar tarafından desteklenen ve üniversite mensubu akademik personelin görev aldığı dış kaynaklı araştırma projelerinin süreçlerinin takip edildiği ve yönetildiği otomasyon yazılımıdır. DAPSİS ile proje başvuru, değerlendirme, kabul, uygulama, raporlama, satın alma, muhasebe ve arşivleme gibi işlemler kolayca yapılabilir.

    OMÜ Dış Kaynaklı Proje Süreçleri Yönetim Sistemi ulaşmak https://dapsis.omu.edu.tr

     

    BAPSİS (Bilimsel Araştırma Proje Süreçleri Yönetim Sistemine)

    BAPSİS, Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri (BAP) Koordinasyon Birimleri bünyesinde yürütülen akademik, idari ve mali tüm süreçlerin elektronik ortamda yürütülmesine olanak veren süreç yönetim sistemidir. BAPSİS ile proje başvuru, değerlendirme, kabul, uygulama, raporlama, satın alma, muhasebe ve arşivleme gibi işlemler kolayca yapılabilir.

    OMÜ Proje Süreçleri Yönetim Sistemine ulaşmak https://bapsis.omu.edu.tr

     

    OMÜ LABSİS

    Üniversitemizin laboratuvar altyapısının ve analiz yeteneğinin belirlenmesi, üniversite-sanayi arasındaki yapılacak iş birlikleri sonucunda üniversite olarak sağlanabilecek hizmetlerin görünürlüğünün sağlanması ve üniversite akademik personellerinin de laboratuvar altyapısına kolayca erişim imkanının sağlanması amaçlanmaktadır.

    Bu kapsamda hazırlanan bu sayfa sayesinde anahtar kelimelerle yapılan arama sonucunda üniversitemizde bulunan laboratuvar, test/analiz ve cihaz bilgilerine ve irtibat kişisi bilgilerine ulaşmak mümkün olabilmektedir.

    OMÜ Laboratuvar Altyapısı Sistemine ulaşmak https://labsis.omu.edu.tr

     

    APSİS (Akademik Performans Değerlendirme Süreç Yönetim Sistemi)

    Akademik Performans Değerlendirme Süreç Yönetim Sistemi, kısaca APSİS, üniversitelerde öğretim elemanlarının akademik faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve teşvik edilmesi için kullanılan bir otomasyon yazılımıdır. APSİS ile öğretim elemanları, yıl içinde gerçekleştirdikleri yayın, proje, patent, ödül, danışmanlık gibi faaliyetlerin kaydını yapabilir ve akademik performans puanlarını hesaplayabilirler.

    OMÜ | Akademik Performans Değerlendirme Süreç Yönetim Sistemi https://apsis.omu.edu.tr

     

    UNİKYS (Üniversite Kalite Yönetim Sistemi)

    UNIKYS, Üniversite Kalite Yönetim Sisteminin kısaltmasıdır. UNIKYS, üniversitelerde kalite süreçlerinin yönetilmesi, izlenmesi ve geliştirilmesi için kullanılan bir otomasyon yazılımıdır. UNIKYS ile üniversiteler, akademik performans değerlendirme, doküman yönetimi, geri bildirim toplama, düzeltici ve önleyici faaliyetler, öğrenci işleri, öğrenci memnuniyeti gibi konularda veri girişi, raporlama ve analiz yapabilirler.

    OMÜ | Üniversite Kalite Yönetim Sistemi https://unikys.omu.edu.tr

     

    OMÜ AVYS (Akademik Veri Yönetim Sistemi)

    Ondokuz Mayıs Üniversitesi AVYS Akademik Veri Yönetim Sistemi, OMÜ’nün akademik envanterin oluşturulması, araştırmacılar için kişisel web sayfaları sunulması, anlık veya dönemsel faaliyet raporları ve istatistiksel bilgilerin üretilmesi gibi muhtelif amaçlara yönelik sahip olduğu fonksiyonel modüller sayesinde kurumların etkili ve stratejik yönetim sergileyebilmelerine olanak sağlayan otomasyon yazılımıdır. AVYS ile OMÜ akademisyenleri, yıl içinde gerçekleştirdikleri yayın, proje, patent, ödül, editörlük, hakemlik, tez yönetimi, ders notu gibi faaliyetlerin kaydını yapabilir ve akademik performans puanlarını hesaplayabilirler1. Ayrıca, AVYS ile OMÜ’nün sunduğu ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora programlarının tanıtımı, ders içerikleri, akademik takvim gibi bilgilere de ulaşılabilir.

    OMÜ AVYS Akademik Veri Yönetim Sistemi https://avys.omu.edu.tr

     

    UZEM AİS (Aday İşlemleri Sistemi)

    Sınav organizasyonlarında, aday başvuru süreçlerinin yönetilmesini sağlayan bir otomasyon sistemidir. Bu sistem ile birden fazla dil ve merkez için başvuru alınabilmekte, sanal pos entegrasyonları sayesinde kredi kartı ile ücret tahsilatı yapılabilmekte ve adayların karekodlu giriş ve sınav sonuç belgesi üretebilmeleri sağlanmaktadır. Ayrıca kimlik doğrulama sistemi ile entegre çalışmaktadır.

    OMÜ UZEM | Aday İşlemleri Sistemi https://ais.uzem.omu.edu.tr

     

    UZEM Uluslararası Öğrenci Tercih Sistemi

    Uluslararası öğrencilerin, üniversite programlarına tercih yapabilmelerini ve belirlenen kriterlere göre öğrencilerin programlara yerleştirilmelerini sağlayan otomasyon sistemidir.

    UZEM Uluslararası öğrenci tercih Sistemi https://yostercih.omu.edu.tr

     

    ATAMA OMÜ (Akademik Personel Atama Sistemi)

    Akademik atamalarda başvurular ve jüri değerlendirme süreçleri hazırlanan yazılım ile artık online olarak yürütülmektedir.

    OMÜ | Akademik Atama Sistemi https://atama.omu.edu.tr

     

    EOPD OMÜ (Eğitim Öğretim Performans Değerlendirme)

    Eğitim Öğretim Performansının Değerlendirilmesi Ölçeği. Akademik birimlerin eğitim performansını izleme olanağı, fakülte/bölüm başarı sıralaması takibi, Dekanlık/bölüm eğitim performansını raporlama imkanı, arşiv verileri ve otomasyon imkanlarının faydalarını sunan OMÜ’ye özgü bir uygulama.

    Eğitim Öğretim Performans Değerlendirme https://eopd.omu.edu.tr

     

    UBYS (Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi)

    Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS), kurumumuzda yazışmaların oluşturma, havale, paraf ve imzalama gibi tüm süreçlerinin bilgisayar ortamında yapılmasına olanak sağlayan web tabanlı bir bilgisayar yazılımıdır.

    UBYS Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi https://ubys.omu.edu.tr

     

    EBS Program Bilgi Paketi

    OMÜ Program Bilgi Paketi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi’nin (OMÜ) öğrencilerine sunduğu bir hizmettir. Program Bilgi Paketi, üniversitenin sunduğu ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora programlarının tanıtımı, amaçları, öğrenme çıktıları, ders içerikleri, ölçme ve değerlendirme yöntemleri, akademik takvim, kayıt işlemleri, öğrenci işleri, burs olanakları, uluslararası programlar, staj imkanları, mezunlar koordinatörlüğü gibi konularda bilgi veren bir web sitesidir. Program Bilgi Paketi ile öğrenciler, üniversitenin akademik yapısı ve işleyişi hakkında detaylı ve güncel bilgilere ulaşabilir, kendi ilgi ve yeteneklerine uygun programları seçebilir ve eğitim süreçlerini planlayabilirler.

    EBS Program Bilgi Paketi https://ebs.omu.edu.tr

     

    OMÜ MBS (Mezun Bilgi Sistemi)

    Mezun Bilgi Sistemi, OMÜ’nün mezunları ile iletişim ve işbirliği sağlamak, mezunlarla ilgili veriler toplamak ve değerlendirmek, düzenlenecek mezun etkinliklerinden haberdar etmek, mezunların üniversite ile bağlarını kurumsal hale getirmek amacıyla oluşturduğu bir web sitesidir1. Mezun Bilgi Sistemi’ne kayıt olan mezunlar, üniversitenin akademik ve idari birimleri ile iletişime geçebilir, mezunlar koordinatörlüğünün sunduğu hizmetlerden yararlanabilir, kariyer fırsatlarından haberdar olabilir, mezunlar derneği ve topluluklarına katılabilir, üniversiteye bağış yapabilir ve mezun oldukları bölüm veya program ile ilgili bilgileri güncelleyebilirler.

    OMÜ Mezun Bilgi Sistemi https://mbs.omu.edu.tr

     

    OMÜ TBS (Topluluklar Bilgi Sistemi)

    OMÜ TBS Topluluklar Bilgi Sistemi, OMÜ’nün öğrencilerine sunduğu bir hizmettir. Topluluklar Bilgi Sistemi, üniversitenin bünyesinde faaliyet gösteren sosyal, kültürel, mesleki, sportif ve bilimsel toplulukların tanıtımı, etkinlikleri, duyuruları, üyelik işlemleri, yönetim kurulları gibi konularda bilgi veren bir web sitesidir. Topluluklar Bilgi Sistemi’ne kayıt olan öğrenciler, ilgi duydukları topluluklara üye olabilir, toplulukların düzenlediği etkinliklere katılabilir, topluluk yönetiminde görev alabilir ve yeni topluluklar kurabilirler.

    OMÜ TBS Topluluklar Bilgi Sistemi https://topluluk.omu.edu.tr

    ↑
    • ÜNİVERSİTEMİZ
      • Hakkımızda
      • Yönetim
      • Stratejik Yönetim
      • Kamu Hizmet Standartları
      • Kamu Mevzuat Sistemi
      • Kurul ve Komisyonlar
      • Kurumsal Kimlik
      • İş Takvimi
      • E-Üniversite
      • Hastaneler
      • Sayılarla OMÜ
      • OMÜ'de Yaşam
      • Yerleşkeler
      • Yeşil Üniversite
    • ÖĞRENCİ
      • Öğrenci İşleri
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci Değişim Programı
      • Öğrenci Toplulukları
      • Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS)
      • Uzaktan Eğitim (UZEM)
      • Burs ve Yardımlar
      • Uluslararası Öğrenci
      • Mezunlar Koordinatörlüğü
      • Öğrenci Kalite Komisyonu
      • Öğrenci Konseyi
    • AKADEMİK
      • Fakülteler
      • Yüksekokul ve Konservatuvar
      • Enstitüler
      • Meslek Yüksekokulları
      • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
      • Koordinatörlükler
    • İDARİ
      • Genel Sekreterlik
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • Hukuk Müşavirliği
      • Personel Daire Başkanlığı
      • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
      • İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
      • Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
      • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
      • Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
      • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
      • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
      • Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
    • ARAŞTIRMA
      • Akademik Veri Yönetim Sistemi (AVESİS)
      • Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü (ARGE)
      • Araştırma Politikamız
      • Araştırma Merkezleri
      • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi (BAPKOB)
      • Karadeniz İleri Teknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (KİTAM)
      • Kök Hücre Uygulama ve Araştırma Merkezi (KÖKMER)
      • OMÜ Teknoloji Transfer Ofisi (OMÜTTO)
      • Teknopark
    • YAYINLAR
      • OMÜ Bülten
      • OMÜ Kitap
      • OMÜ Yayınları
      • Basında BİZ
    • HIZLI ERİŞİM
      • Rehber
      • Classroom
      • UZEM
      • BAPKOB
      • Proje Çağrıları
      • Akademik Takvim
      • OMÜ Ders Kataloğu
      • UBYS
      • UBYS Destek
      • Açık Ders Malzemeleri
      • İhale Duyuruları
      • Doğrudan Teminler
      • ÖSYM Samsun
      • AÖF Samsun
      • AUZEF Samsun
      • Günün Yemeği
    ▼
    • ÜNİVERSİTEMİZ

    • ÖĞRENCİ

    • AKADEMİK

    • İDARİ

    • ARAŞTIRMA

    • YAYINLAR

    • Hakkımızda

    • Yönetim

    • Stratejik Yönetim

    • Kamu Hizmet Standartları

    • Kamu Mevzuat Sistemi

    • Kurul ve Komisyonlar

    • Kurumsal Kimlik

    • İş Takvimi

    • E-Üniversite

    • Hastaneler

    • Sayılarla OMÜ

    • OMÜ'de Yaşam

    • Yerleşkeler

    • Yeşil Üniversite

    • Öğrenci İşleri

    • Akademik Takvim

    • Öğrenci Değişim Programı

    • Öğrenci Toplulukları

    • Öğrenci Bilgi Yönetim Sistemi (UBYS)

    • Uzaktan Eğitim (UZEM)

    • Burs ve Yardımlar

    • Uluslararası Öğrenci

    • Mezunlar Koordinatörlüğü

    • Öğrenci Kalite Komisyonu

    • Öğrenci Konseyi

    • Fakülteler

    • Yüksekokul ve Konservatuvar

    • Enstitüler

    • Meslek Yüksekokulları

    • Rektörlüğe Bağlı Bölümler

    • Koordinatörlükler

    • Genel Sekreterlik

    • İç Denetim Birimi Başkanlığı

    • Hukuk Müşavirliği

    • Personel Daire Başkanlığı

    • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

    • İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

    • Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

    • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

    • Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı

    • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

    • Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı

    • Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

    • Akademik Veri Yönetim Sistemi (AVESİS)

    • Araştırma ve Geliştirme Koordinatörlüğü (ARGE)

    • Araştırma Politikamız

    • Araştırma Merkezleri

    • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi (BAPKOB)

    • Karadeniz İleri Teknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (KİTAM)

    • Kök Hücre Uygulama ve Araştırma Merkezi (KÖKMER)

    • OMÜ Teknoloji Transfer Ofisi (OMÜTTO)

    • Teknopark

    • OMÜ Bülten

    • OMÜ Kitap

    • OMÜ Yayınları

    • Basında BİZ

  • DİĞER LİNKLER

    • Site Haritası

    • OMÜ Radyo

    • OMÜ Video

    • Kurumsal İletişim

    • Yüzme Havuzu

    • Konaklama Hizmetleri

    • Planetaryum

    • Gözlem Evi

    • Bilgi Edinme Birimi

    • Etkinlik Takvimi

    • KVKK

    • İletişim

    Ondokuz Mayıs Üniversitesi
    © 2015-2025 - Tüm hakları saklıdır.
    • Koruma ve Güvenlik Birimi
      2020 - 0362 312 19 33
    • ACİL Çağrı Merkezi 112
    • ÖĞRENCİ Danışma Hattı
      +90 362 312 19 40
    • OMÜ Faceboook Sayfası
    • OMÜ Twitter Sayfası
    • OMÜ Instagram Sayfası
    • OMÜ LinkedIN Sayfası
    • OMÜ Youtube Sayfası
    Engelsiz OMÜ
      OMÜ Kalite Yönetim Sistemi Belgesi
    Tasarım & Frontend: OMÜ Kurumsal İletişim - Grafik Birimi
    Backend: OMÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı