Page 34 - OMÜ Bülten 88
P. 34
Tasarım Temelli Araştırma ve Eylem Araştırması” Eğitimi Geliştirme Derneği Öğrenci Ağı temsilcileri-
adlı konferansı takip edildi. nin yanı sıra OMÜ Tıp Fakültesi öğrencileri ve farklı
fakültelerden gönüllü öğrenciler hazır bulundu.
“Tıp Eğitiminde Değişim ve Liderlik” temalı Tıp ve sağlık profesyonellerinin eğitimi alanında ça-
öğrenci çalıştayı
lışmalar yapan, iyi örnekleri uygulamaya aktaran ve
bu çalışmalardan yararlanacakları bir araya getiren
Yoğun program akışıyla devam eden UTEK’22’de
Tıp Eğitimi Geliştirme Derneğinin çatısı altında 2018 UTEK’22 dopdolu içeriğiyle verimli ve başarılı bir
yılında oluşturulan öğrenci ağı, bu yıl kolaylaştırıcı- biçimde tamamlanırken daha üretken bir geleceğe
ları ile birlikte “Tıp Eğitiminde Değişim ve Liderlik” yönelik umutları tazeledi. Kongrenin sosyal prog-
başlıklı öğrenci çalıştayına imza attı. Çalıştayda; Tıp ram etkinlikleri kapsamındaki gezide de Kızılırmak
Deltası Kuş Cenneti ziyaret edildi. 26.05.2022
OMÜ’lü Öğrencilerin Projesi TUSAŞ LIFT
UP’ta Sunum Yapmaya Değer Görüldü
OMÜ Mühendislik Fakültesi Metalurji ve Malze-
me Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin Türk Uçak
Sanayii Anonim Ortaklığı (TUSAŞ) LIFT UP prog-
ramı kapsamında desteklenen projesi, “LIFT UP
2021 – 2022 Sanayi Odaklı Lisans Bitirme Projeleri
Konferansı”nda sunum yapmaya değer görülen 24
proje arasında yer aldı.
30 üniversiteden 111 proje yarıştı
Doç. Dr. Özgür Demircan danışmanlığında Metalurji
ve Malzeme Mühendisliği Bölümü öğrencileri Gü-
neş Zaralıoğlu, Melisa Gündoğdu, Kıymet Yoldemir,
İrem Darı ve Buse Bakalın tarafından hazırlanan ve
TUSAŞ LIFT UP programınca desteklenen “3D Printer lirken sanayi danışmanı görüşleri, proje ara dönem
Teknolojisi ile Havacılık Sektörüne Yönelik Elektro- değerlendirmeleri, projenin başarıyla tamamlanma-
nik Cihaz Geliştirilmesi” adlı proje, diğer destek alan sı, TUSAŞ faydasına çıktılar üretilmesi, nitelikli insan
30 üniversiteden 111 proje arasında sunum yapmaya kaynağı yetiştirme potansiyeli, bildiri ve video hazır-
layık görülerek ilk 24 proje arasına girmeyi başardı. lıkları, TÜBİTAK 2209-B projesi yürütülmesi ve proje Mayıs-Ağustos 2022
2021 – 2022 öğrenim yılında yürütülen 111 proje ara- çıktılarından akademik yayın hazırlanması olmak OMÜBÜLTEN
sından canlı yayında sunum yapacak projeler seçi- üzere çok boyutlu bir değerlendirme yapıldı. 12.08.2022 Sayı 88
33