Page 30 - OMÜ Bülten 88
P. 30
Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik Proje
Hazırlama Eğitimleri Tamamlandı
OMÜ Eğitim Fakültesi Öğr. Üyesi Doç. Dr. Mustafa OMÜ öğrencisinin projesi desteklenmeye değer
Ergun yürütücülüğünde gerçekleştirilecek olan “Fen görüldü
Bilgisi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerine Yönelik
Eğitim Alanında TÜBİTAK 2209 Üniversite Öğrencileri Eğitimin ardından projesini TÜBİTAK’a sunan Eğitim
Proje Hazırlama-II” eğitimi TÜBİTAK-BİDEB 2237A Bi- Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans öğrencisi
limsel Eğitim Etkinliklerini Destekleme Programı kap- Fatma Nur Çakır’ın projesi TÜBİTAK-2209-A Üniversi-
samında tekrar desteklenmeye uygun görüldü. te Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Prog-
ramı kapsamında desteklenmeye değer görüldü.
15-19 Ağustos 2022 tarihleri arasında düzenlenen Doç. Dr. Mustafa Ergun danışmanlığında ortaokul
proje eğitimine ülkemizin farklı illerinde görev ya- öğrencilerine yönelik farklı disiplinleri ilişkilendire-
pan 24 fen bilimleri öğretmeni katıldı. 5 gün süreyle rek hazırlanmış oyun tabanlı fen öğretimi ders ma-
9 eğitmen tarafından verilen eğitimlerde yapay zekâ, teryalinin incelendiği projede Çakır, yenilikçi öğretim
makine öğrenmesi, derin öğrenme ve bu alanlara ait materyallerinin tasarlanması, derse entegrasyonu
teknolojilerin ve gelişmelerin öğretmenlere uygula- ve uygulanmasını içeren araştırmasını gerçekleştire-
malı olarak aktarılması gerçekleştirildi. cek. 21.06.2022
İngilizce Eğitiminde
Öğrencilerine
Akademik Dürüstlük
Eğitimine TÜBİTAK
Desteği
OMÜ Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
Öğretim Üyesi ve Erasmus Kurum Koordinatörü Doç.
Dr. İsmail Yaman tarafından yürütülen “İngiliz Dili
Eğitimi Alanında Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilere
Yönelik Akademik Dürüstlük Eğitimi-II” adlı bilimsel
eğitim etkinliği projesi TÜBİTAK 2237-A Bilimsel Eği- Mayıs-Ağustos 2022
tim Etkinlikleri Desteği Programı 2022/1 Çağrısı kap- OMÜBÜLTEN Sayı 88
samında destek almaya hak kazandı. 20.06.2022
29