Page 53 - OMÜ Bülten 87
P. 53

Tanrıverdi ile yapacakları faaliyetlerden bahsetti.
                                                            Bütün, projeyle; OMÜ lisans düzeyinde öğrenim
                                                            gören öğrencilerinin bir araya gelerek 7R kuralı ile
                                                            çevre ve iklim ile ilgili birçok önemli bilgiyi öğreni-
                                                            leceğini vurguladı.


                                                            Üçüncü Proje: “Erken Yaştaki Çocukların
                                                            Desen Eğitimi ve Psikomotor Becerilerinin
                                                            Kazandırılması”

                                                            Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü öğ-
                                                            rencisi Dilber Sağır ise yürütücüsü olduğu “Erken
                                                            Yaştaki Çocukların Desen Eğitimi ve Psikomotor
                                                            Becerilerinin Kazandırılması” projesinde Resim
                                                            Öğretmenliği  Bölümü  öğrencileri  İlayda  Günay  ve
                                                            Selenay Ünsal’la birlikte 4 farklı faaliyet düzenleye-
                                                            ceklerinden bahsetti. Projenin; OMÜ anaokulu bün-
                                                            yesinde öğrenim gören okulöncesi öğrencileriyle
                                                            bir araya gelerek çocuklarda psikomotor, bilişsel,
               Erken ve Hilal Şahin’le 5 farklı faaliyet düzenleye-  duyuşsal becerileri geliştirileceklerini belirtti.
               ceklerini söyledi. Projenin amacının; OMÜ’de lisans
               düzeyinde öğrenim gören öğrencileri bir araya ge-  Etkinlik, Güzel Sanatlar Fakültesi Müzik Öğretmenli-
               tirerek gönüllülük bilincine sahip, toplumsal aidiyet   ği Bölümü öğrencilerinden oluşan ekibin müzik din-
               duygusu yüksek, bilinçli, yardımsever, milli ve ma-  letisiyle son buldu.
               nevi değerlere sahip, empati duygusu gelişmiş bilgi
               ve özgüven sahibi nitelikli gençler yetiştirmek oldu-
               ğunu söyledi.

               İkinci Proje: “Teoriden Uygulamaya 7R Kuralı ile
               Atık Bilincinin Kazanımı”

               Okul Öncesi Öğretmenliği öğrencisi Emir Batuhan
               Bütün, yürütücüsü olduğu “Teoriden Uygulamaya
               7R Kuralı ile Atık Bilincinin Kazanımı” projesinde
               Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümü öğrencisi Selin
               Uzun, Fen Bilgisi Öğretmenliği Bölümü öğrencisi Pe-
               lin Köroğlu, Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrencisi Rü-
               meysa Kılıç ve Psikoloji Bölümü öğrencisi Aslı Nur







               Doç. Dr. Yasin Demir, Öğrencilerle

               Deneyimlerini Paylaştı



               Eğitim Bilimleri Bölümü, Rehberlik ve Psikolojik  olduğunu, bir sorun yaşadığında iletişime geçerek
               Danışmanlık Anabilim Dalı’nın çevrimiçi olarak dü-  kendilerinden destek aldığını söyledi. Demir konuş-
               zenlediği öğrenci-mezun buluşmasına katılan Kah-  masında öğrencilerin eğitim hayatı devam ederken
               ramanmaraş İstiklal Üniversitesi Öğr. Üyesi Doç. Dr.  kendilerini mezuniyet sonrasına hazırlamaları ge-
               Yasin Demir, öğrencilerle sohbet ederek farklı ku-  rektiğine vurgu yaptı. Bu hazırlık süreci ile ilgili bil-
               rumlardaki deneyimleri ile ilgili bilgilerini öğrencile-  giler de veren Demir söyleşiyi öğrencilerin soruları
               re aktardı.                                  cevaplandırılacak sonlandırıldı.

               Çevrimiçi etkinlikte Doç. Dr. Yasin Demir, lisans ve  Doç. Dr. Yasin Demir,  2008 yılında lisans, 2013 yılın-
               yüksek lisans öğrenimi sürecinde aldığı eğitimin  da yüksek lisans öğrenimini OMÜ Eğitim Fakültesi
               kişisel gelişimine ve iş hayatına önemli derece-  Eğitim Bilimleri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
               de katkısının olduğunu belirtti. Demir ayrıca, Milli  Anabilim Dalında tamamladı. Demir, halen Kahra-  OMÜBÜLTEN   Ocak-Nisan 2022
               Eğitim sürecinde de, akademik hayata atıldığında  manmaraş İstiklal Üniversitesi İnsan ve Toplum Bi-  Sayı 87
               da sürekli bölümdeki hocaları ile iletişim halinde  limleri Fakültesinde görev yapmaktadır.
                                                                                                            51
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58