MENU

Bafra İşletme Fakültesi; AvivaSA İş Birliğiyle Sigortacılıkta Fırsatları Değerlendirdi
14 Nisan 2021, Çarşamba - 08:20
Güncelleme: 14 Nisan 2021, Çarşamba - 13:47

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Bafra İşletme Fakültesi ile AvivaSA iş birliği ile gerçekleşen on-line (çevrim içi) seminerde; sigortacılıkta fırsatlar, insan kaynakları yönetimi ve kariyer hedefleri ana temaları ele alındı.

Bu yıl ikincisi düzenlenen seminerin moderatörlüğünü Bafra İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ahmet Mutlu üstlendi. Seminere AvivaSA’yı temsilen İnsan Kaynakları Satış İş Ortaklığı Ekibinden Yönetmen Ebru Çelen, Gelişim ve Yetenek Yönetimi Ekibinden Yönetmen İlkay Ayhan ve İnsan Kaynakları Satış İş Ortaklığı Uzmanı Tolga Özdemir katıldı.

Dekan Prof. Dr. Ahmet Mutlu "Bu kulvarda fark yaratmayı hedef alan bir anlayışa sahibiz"

Moderatör Prof. Dr. Ahmet Mutlu, Fakülte olarak fark yaratmayı amaçlayan bir yaklaşımla hareket ettiklerini belirterek "Bafra İşletme Fakültesi iki yıl önce açılmış bir fakülte olmasına rağmen alışılagelmiş işletme fakültelerinin dışında, bir yandan yurt dışı üniversitelerle yapılan multidisipliner çalışmalara imza atarken, öte yandan da reel sektörün ihtiyacı olan uzmanlar yetiştirmeyi amaçlayan faaliyetler yürütüyor. Bu kulvarda fark yaratmayı hedef alan bir anlayışa sahibiz. Bu hedef doğrultusunda bireysel emeklilik sektörünün lider kuruluşlarından AvivaSA ile eğitim ve çalışma hayatına dair bir seminer gerçekleştirdik." dedi.

AvivaSa Yetkilisi Ebru Çelen "Çalışma hayatına kazandırılmaları için öğrencilere destek veriyoruz"

Seminerin konuşmacılarından AvivaSA İnsan Kaynakları Satış İş Ortaklığı Yönetmeni Ebru Çelen, staj programlarıyla öğrencilere destek olduklarına işaret ederek "Sabancı Holding iştiraki olarak toplam bin 489 çalışanımız ile hayat sigortası ve bireysel emeklilik alanında faaliyet gösteriyoruz. AvivaSA olarak çalışanlarımızı, genel müdürlük, direkt satış, banka sigortacılığı, acenteler ve kurumsal projeler kadrolarında değerlendirip desteklemekte ve ayrıca firma bünyesinde çalışıp ileride kendi acentesini açmak isteyen çalışanlarımıza destek vermekteyiz. Üniversite öğrencileri için belli dönemlerde staj programları planlayarak onların çalışma hayatına kazandırılmaları için destek sağlıyoruz." diye konuştu.

Pandemi döneminde tüm süreçler dijital mecrada

Seminerde AvivaSA İnsan Kaynakları Satış İş Ortaklığı Müdürü Tolga Özdemir de şirket çalışanları ve üniversite öğrencilerine sundukları olanaklardan bahsedip devamında şöyle konuştu: "Çalışanlarımıza mesleki ve kişisel gelişimleri ile ilgili eğitim ve gelişim imkânları sağlamaktayız. Pandemi dönemi süresince çalışanlarımızın sağlığını koruyabilmek için on-line sistemleri kullanarak uzaktan çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. İşe alım, eğitim, oryantasyon vb. tüm süreçleri dijital olarak yürütmeye devam ediyoruz. 'Career Adventure' yani rotasyon gibi programlarımızla çalışanlarımızın farklı departmanlarda farklı deneyimleri tecrübe etmelerine destek oluyoruz. Üniversite öğrencileri ile her yıl çeşitli staj programları, seminerler ve çeşitli iş birlikleri doğrultusunda buluşmaktan keyif alıyoruz."

AvivaSA Yetkilisi İlkay Ayhan "Gelecekte hibrit bir çalışma modelinin olacağı öngürülüyor"

AvivaSA Gelişim ve Yetenek Yönetimi Ekibinden Yönetmen İlkay Ayhan ise pandemi dolayısıyla sektörde bir değişimin öngörüldüğüne dikkat çekerek "Pandemi sırasında evlerinde olmak zorunda kalan öğrencilere ulaşıyor ve uzaktan eğitimler ile sektör kapılarını öğrencilere açıyoruz. Ayrıca çeşitli programlar oluşturarak sektörün profesyonelleri ile öğrencileri buluşturuyoruz. Gelecekte hibrit bir çalışma modelinin olacağı öngörülüyor. Biz de AvivaSA olarak bu değişimin bir parçası olarak öğrencilerin her zaman yanındayız. Bunu da sistem içinde işiterek, görerek, okuyarak, karma yöntemler ve gelecek simülasyonları içeren kişiselleştirilmiş eğitimlerle gerçekleştirmek istiyoruz. Bu çerçevede Bafra İşletme Fakültesi ve AvivaSA iş birliğinde çalışmalarımıza devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.

X
Secure Login

This login is SSL protected