Sektör temsilcileri ile öğrencilerini buluşturmaya devam eden Alaçam Meslek Yüksekokulu (MYO), bu etkinliklerine bir yenisini daha ekledi.
Alaçam MYO bu maksatla öğrencileri, "B/S/H/ İş Ortağı SMS Çağrı Yönetim Merkezi" Operasyon Müdürü Sibel Gür, İnsan Kaynakları Sorumluları Nur Öner ve Hilal Gümüş ile bir araya getirdi.
Söyleşide öncelikle Operasyon Müdürü Gür, B/S/H/ İş Ortağı SMS Çağrı Yönetim Merkezini tanıtıp, yaptıkları faaliyetleri anlatırken; diğer yandan öğrencilere part-time çalışma imkânı sağladıklarına ve yaz döneminde “stajyer” alabileceklerine dikkat çekti.
İnsan Kaynakları Sorumluları Nur Öner ve Hilal Gümüş ise sunumlarında, iş başvurusu ve mülakat sürecini ve çağrı yönetim merkezlerine yönelik kariyer planlaması ile ilgili bilgileri paylaştı.
Programda, çağrı merkezi çalışanı olmanın zorlukları ve kolaylıklarına değinen konuklar, sevildiği zaman her işin güzelleşebileceğini ve her iş gibi çağrı merkezinde çalışmanın zorlukları olduğunu dile getirdiler.
Söyleşinin devamında Alaçam MYO’da bu yıl uygulamaya başlanan “3+1 Mesleki Saha Uygulamaları”nın ayrıntıları da katılımcılara aktarıldı.
Söyleşinin sonunda part-time çalışmak isteyen veya staj başvurusu yapmak isteyen öğrencilerden başvurular alınırken, Alaçam MYO’da kurulmuş olan Çağrı Merkezi Laboratuvarı da ziyaret edildi.