Page 180 - OMÜ Bülten 88
P. 180
OMÜSEM’DEN Bafra TSO Seminerleri
OMÜ Sürekli Eğitim Merkezi (OMÜSEM) ile Bafra yet ve kurumsal imaj ekseninde ele aldığı kurum-
Ticaret ve Sanayi Odası (Bafra TSO) iş birliğinde bir sal temsil konusunda; Doç. Dr. Erdem; “Kurumlar
dizi seminer gerçekleştirildi. Bafra TSO’nun yeni bir şeyleri düzenli, devamlı ve kurallara uygun bir
hizmet binasında verilen yönetici, üye ve personel şekilde yapan ya da bu yolları içselleştiren oluşum-
eğitimleri kapsamında; OMÜ Eğitim Fakültesi Öğr. lardır. Kurumsallaşma ise düzenli, dengeli ve bütün-
Üyesi Doç. Dr. Şener Şentürk’ün “Zaman Yönetimi”, lük arz eden bir form ve yapının oluşması ile insan
İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. M. Nur davranışlarında, düzenli, dengeli ve bütünleşmiş
Erdem’in “Kurumsal Temsil” ve Turizm Fakültesi Öğ- eylem kalıplarının oluşturulmasıdır. Sonuç olarak
retim Üyesi Prof. Dr. Yetkin Bulut’un “Pazarlama Yö- toplumdaki sosyal değerlerin paylaşılma oranının
netimi” seminerleri başarılı bir şekilde tamamlandı. artması halinde, kurumsallaşma da artacaktır.” diye
konuştu. Doç. Dr. M. Nur Erdem ayrıca; kurumların
Doç. Dr. Şener Şentürk “Zaman Yönetimi” semine- fonksiyonları, kurumsallaşmanın boyutları, kurum-
rinde, “Zaman bir yanılgıdır, insan icadıdır, yerine sallaşma bileşenleri, kurumsal imaj ve kurumsal
konması, geri döndürülmesi, yenilenmesi, depolan- kimlik konularına da değindi.
ması, satın alınması mümkün olmayan bir kaynaktır.
Zaman yönetimi, zamanı etkili verimli kullanmak Son olarak Prof. Dr. Yetkin Bulut “Pazarlama Yöne-
demektir” dedi. Doç. Dr. Şentürk; insanı harekete timi” seminerini verdi. Bulut, pazarlamanın; firmala-
geçiren teoriler, duygular, biyolojik ve sosyal yapı rın veya şirketlerin, hangi malların veya hizmetle-
gibi konu başlıklarından oluşan sunumunu, günlük rin müşterilerinin ilgisini çekeceğini tayin etmeleri,
yaşamdan örnekler vererek, karşılıklı soru cevap satışlar, iletişim ve işletme idaresi geliştirmeleri için
şeklinde sürdürdü. Seminere, Bafra TSO Yönetim stratejileri belirlemeleri süreci olduğunu, pazarla-
Kurulu Başkanı Göksel Başar, Meclis Başkanı Nur ma sürecinin, bir bütünleştirilmiş süreç olup bunun
Aydıner Meral ve meclis üyeleri katıldı. vasıtasıyla firmaların müşterileri için değer yarat-
makta ve bunun karşılığında müşterilerden değer
Eğitimin ikincisi, Doç. Dr. M. Nur Erdem’in “Kurumsal kapabilmek için güçlü müşteri ilişkileri kurmakta
Temsil” semineriydi. Kurum kültürü, kurumsal aidi- olduğunu vurguladı. 09.06.2022
Prof. Dr. Murat Terzi, Sağlık Raporu
Programına Konuk Oldu
Tıp Fakültesi Nöroloji Anabilim Dalı Öğretim Üye-
si Prof. Dr. Murat Terzi, TV Net’te yayınlanan Sağlık
Raporu Programına konuk olarak Sağlık İletişimi
Uzmanı Asuman Uğur’un Türkiye’nin MS haritası, MS
hastaları için tedavi ve hasta okullarına ilişkin so-
rularını yanıtladı. Uluslararası Multipl Skleroz (MS)
Federasyonu ve Dünya Sağlık Örgütü tarafından her
yıl Mayıs ayının son Çarşamba günü Dünya MS Günü
olarak kutlanıyor. Türkiye’de de “Multipl Skleroz” Mayıs-Ağustos 2022
hastalığının farkındalığını arttırmak amacıyla çeşitli OMÜBÜLTEN
etkinlikler düzenliyor. 23.05.2022 Sayı 88
179