AVESİS Duyurusu ve Yapılması Gerekenler Hakkında
21 Ağustos 2023, Pazartesi - 13:04
Güncelleme: 10 Kasım 2023, Cuma - 10:49

Değerli Bilim İnsanı,

Üniversitemizde yürütülen stratejik yönetim, akademik performans değerlendirme ve BAP Koordinasyon Biriminin yeniden yapılandırılması çalışmaları kapsamında akademik etkinliklerin kişi, bölüm, birim ve kurum düzeyinde envanterinin oluşturulması ve sürdürülebilir bir kalite güvence sisteminin oluşturulması çalışmalarına katkı sağlaması amacıyla Akademik Veri Yönetim Sistemi (AVESİS) kullanıma açılmıştır https://avesis.omu.edu.tr/

Bu kapsamda YÖKSİS de yer alan bilgilerin aktarım işlemleri tamamlanmış olup, ayrıca sistemin doğru/güncel bilgileri içermesi ve sağlıklı yürütülmesi amacıyla tüm öğretim elemanları tarafından aşağıdaki işlem basamaklarının gerçekleştirilmesi için konu Kalite Koordinatörlüğü ilgili yazısı ile tüm birimlerimize gönderilmiş,10.08.2023 tarihine kadar aşağıdaki işlemlerin yapılması istenmiştir.   Ancak bazı öğretim elemanlarının sisteme giriş yapmadığı tespit edilmiştir. Sisteme giriş yapmayan öğretim elemanlarının listesi Biriminiz e-Posta adreslerine gönderilmiştir.  Dekan ve Müdürlerimizin bu listeleri kontrol ederek yazımızda istenilen işlemlerin 24.08.2023 tarihine kadar tamamlanması için gerekli işlemler;

1. E-Posta ile gönderilen listede ismi bulunan öğretim elemanları tarafından https://avesis.omu.edu.tr/ adresine kurumsal mail adresi ve şifresi kullanılarak giriş yapılması,

2. Kullanıcılara ait bilgi ve yayınların kontrol edilerek eksik bilgilerin öğretim elemanları tarafından tanımlanması,

3. Sistemde yer alan "Araştırmacı ID"lerinin ilgi yazı ekinde bulunan Ek-1 de yer alan açıklamalar doğrultusunda  eksiksiz doldurulması gerekmektedir.

X
Secure Login

This login is SSL protected